2009年1月22日星期四

兒時的可愛漿糊



猜這是什麼? 幼稚園時代用的漿糊?

答案是: 好朋友潤手霜 (なかよしハンドクリーム)

這麼懷舊可愛的包裝, 一看到就不禁想到小時候的快樂時光, 果然只有日本品牌才想得出來喔!

在日本好評發售中~

在乾燥的寒冬之中不能缺少的保養品, 推薦這罐外型內涵兼備的"懷舊漿糊潤手霜"

HKD 55 (50g)

2009年1月14日星期三

淺藍綠春妝練習篇

雖然香港仲係好凍, 不過各大品牌既春天系列好快就登場喇!
係未決定點敗家之前, 試下用之前買落既眼影, 練習下先!

今次用我自己都好少用的淺藍色 + 淺綠色 !! (靈感來自Shu Uemura S/S09)



而我用既係停產左N年既 "PN"!






呢粒"MJ" 銀白眼影做 high light 十分靚, 又唔會太白, 好自然!



(1)因為眼影色偏淡, 所以眼部既底妝要盡量化白淨 d, 我直接用淺色少少既粉底搽係眼既四周.
(可惜我既千年黑眼圈就始終遮唔哂..... )


另外眉毛色盡量畫淡啡色, 咁先唔會搶左d眼影鏡!



(2) 先用(A) 深少少既綠色搽係眼窩位置.



(2) 跟住就用(C) 掃係眼窩中間至到眼尾, 綠色同藍色交界位置可輕輕左右掃2掃等佢自然D.


(3) 係眉山用(B) 淺綠色做High light, 之後再可掃少少銀白色, 個妝立體 d



(4) 用細眼影掃把 (C) 淺藍色眼影搽係整條下眼線.
跟手用銀白色眼影掃係眼頭同埋下眼線既前 1/3 位置.


(5)最後搽埋睫毛液就可以收工! (其實用啡色就最好睇, 個妝 Soft D, 但我手頭上沒有...所以又是用黑色)




(補充: 因為室內拍攝, 顏色偏淡.... )

2009年1月10日星期六

簡單灰紫色Party妝教學

各位新年快樂!

咁耐無寫野, 今日我就唔寫試用報告住喇, 不如試下寫化妝好嗎?
如果店長唔kill post 同埋無人反對既, 我應該會keep 住寫下~ (雖然我化妝都唔係好叻... :p)

希望各位喜歡啦!










(1) 先用 (A) 搽上眼窩位打底, 跟住用黑色眼線筆畫一條粗眼線, 約1mm.




(2) 用細既眼影掃好似我呢種就最好用, 將眼線輕輕"捽"散, 個妝無咁死實實.




(3) 之後就用 (B) 色掃上眼皮前半Part, 後半 part就用(C)色, 係中間連接位輕輕左右掃一掃咁2隻色就會自然混合.




(4) 呢個時候, 就再畫多一次眼線, 畫完又用掃捽散佢, 之後再用同一支掃掃少少黑色眼影, 掃上條眼線上, 眼尾位可以粗d. (呢到忘記拍照....)


(5) 上眼皮搞掂!


(6) 跟住就畫下眼線喇, 畫完又捽散佢! 之後搽少少 (B)色眼影係下眼線上, 等個眼妝上下色彩 match 返.


之後係下眼頭1/3位置 點少少銀色閃粉, 再搽埋mascara 就大功告成喇!!