2011年5月29日星期日

Beautylabo Whip Hair Color 搖搖杯裝泡沫染髮劑 4 款新色





4款夏天新色已經到左, 反應熱烈, 建議想買既朋友先打電話到就近分店查詢現貨情況,
以免白行一趟呢!

HKD 95.00

1. 把1號和2號倒入容器, 封好蓋口
2. 雙手把容器用力搖30次左右, 每次上下最好有30cm 距離
3. 把泡沬做出來後, 帶上手套及取出
4. 儘快搽勻於頭髮上
5. 完成後, 等30分鐘
6. 用洗頭水洗走及使用護髮素
7. 抺乾頭後塗上附送的美容液
8. 待頭髮全乾後完成 ^_^

瑩之部屋港澳獨家代理 **新美肌一族**

**新美肌一族**

要同舊版既美肌一族拜拜喇, "新美肌一族"正式同大家見面!

除左明星面膜革新版既極美白同極保濕之外, 仲引入左2款新野:

白百合之騎士 極艷光面膜
黑薔薇仮面R 極引締面膜

極艷光面膜既感覺有點類似極美白, 不過就以強力美白為主, 保濕就應該極美白好d.
而極引締面膜就即是收緊, 令面部輪廓更靚!

所有**新美肌一族**面膜 HKD 45/ 張
瑩之部屋係港澳獨家代理, 正貨保證!!


美肌紗羅 極潤白面膜 27ml

 祐天寺咲 極保濕 面膜 33ml


白百合之騎士 極艷光面膜 27ml
(美白, 光澤 )


黑薔薇仮面R 極引締面膜 27ml
(收緊, firming)

2011年5月22日星期日

潤滑王妃 14包 (極速注入 5000mg低份子膠原蛋白)




內服既美顏產品係香港已經好普遍, 之但係唔係個個都咁有恆心日日keep住食/飲個d補充劑, 好似我咁買哂返屋企, 開頭就好比心機依時進補, 但耐左就懶惰, 慢慢仲停埋, 成日都因為咁而睇唔到個成效...


所以見店主入左呢隻以14天為一個療程既" 潤滑王妃" 就好有興趣喇! 只要連續飲用14天, 就可以極速保水, 肌膚滋潤度大大提升, 非常適合我等無咩耐性又要貪靚既女仔呀 :)

年紀增長, 夏天日曬加上紫外線, 乾燥, 睡眠不足, 壓力, 不規律生活等原因, 使肌膚質素變得惡劣, 而產生的不安就需要極速的補給!

1杯就可以令肌膚即時回復光滑, 彈性.

日本闊太大力推介, 因為內有極低分子的膠原蛋白, 再加上燕窩, 真珠未等珍貴成份, 大大提升了滋潤力及保濕力.


【原料】コラーゲン加水分解物、ゼラチン、燕窩末、サメのヒレ軟骨抽出物、真珠末、
クエン酸、香料、甘味料、デキストリン、乳糖、コエンザイムQ10、ビタミンC、ナイアシン、
パントテン酸カルシウム、ビタミンB1、ビタミンB6、ビタミンB2、ビタミンA、葉酸、ビタミンE、
ビタミンD3、ビタミンB12


每天一包, 可加入暖水或直接倒入口中服用 


潤滑王妃 14包 (每包 5.3g)
夏日特價 328元 (原價 368元)

CandyDoll 最新底妝系列


Make up base  (HKD 228.00)
現貨色 : 01 


有SPF30 防曬, 除左令之後既粉底更貼面持久外, base 本身都可以隱藏粗大毛孔, 令肌膚平滑, 加上佢有極細既珍珠光澤, 打造陶瓷肌效果!





CandyDoll Liquid Foundation UV Cut (HKD 268.00) 


3色選擇


搽完base 就要用粉底液, 呢隻可以遮毛孔同泛紅既問題, 令膚色平均, 亮麗!





CandyDoll Powder Foundation (HKD 248.00)

CandyDoll 本身個隻陶瓷肌碎粉係極受歡迎, 今次出既粉餅應該都會受到熱烈既支持~
附鏡子同海棉既粉盒, 隨時隨地使用, 單獨使用或者配合以上既base 同foundation都得!

2011年5月16日星期一

Shiseido The Collagen 資生堂骨膠原飲料10支裝(2011新版)






Shiseido The Collagen 資生堂骨膠原飲料 50ml 10支裝
10支裝 $238
30支裝 $690 


日本資生堂人氣產品 
含海洋性骨膠原, 杜仲葉, 高麗人參, 蜂皇漿, 維他命C 等美顏成份. 
低卡路里, 不含可卡因, 於日本己經取得美容食品專利, 絕對放心飲用  

每天1支, 搖勻後可飲用
 

2011年5月7日星期六

VO5 Super Keep Hair Spray Extra Hard (2011新版)



一直都有朋友詢問關於VO5 Super Keep Hair Spray 既事, 好消息係2011年新版已經到左我地各間分店喇.

用開既朋友可以補貨~
無用開既朋友都可以考慮下佢喎,
呢支 Exta hard, 噴左係髮髻上面,
例如丸子頭, 大風都唔怕佢被吹散,
而且香港春夏季潮濕, 有時毛毛雨又無帶傘, 輕微淋濕左個頭, 呢支Exta hard都可以頂得住!!

VO5 Super Keep Hair Spray (Extra Hard 系列) (2011新版)
330g $138
125g $98
50g $58

Orbis UV cut sunscreen on face 皇牌防曬 2011銀蓋新版


2011年4月推出的新版, 詢問度極高!!! 
呢兩日太陽已經開始猛烈,  係時候預備一支好用既防曬喇~

兩種選擇, 瑩之部屋零售價HK$102-  

UV cut sunscreen on face 柔滑水潤無油防曬霜SPF34 PA++ (35g)  
乳霜狀 35g 及乳液狀 (Light 版) 28ml 
 
乳霜: 乾性到中性肌膚適用
乳液: 油性到中性肌膚適用


●質感柔潤,新加入保濕成份透明質酸微囊,帶出細緻遮瑕效果。 ●獨有Lasting Bright Powder,持續吸收多餘的皮脂、汗水,防曬效果更持久。●無油配方並通過粉刺測試,暗瘡性膚質亦可放心使用。 ●防UVA及UVB紫外線散亂劑=Fine Touch Reflector
●持續保持萛蠕酷=Lasting Bright Powder
●保濕成份=透明質酸微囊
●植物性保濕成份=迷迭香精華、黑砂糖香精華
●無油份、無香料
●不使用紫外線吸收劑 



 

2011年5月1日星期日

Girls Maker Lasting Eyebrow





有唔少女仔天生眉毛小, 或者形狀唔配合自己.
所以市面上都有好多眉筆, 眉粉選擇, 但功能就大同小異.

今次介紹既眉筆, 獨特之處係一畫可以維持72小時! 
係72小時都不會脫落, 連洗面卸妝都唔會令佢即時脫落!!

每星期畫一次眉, 就可以3日都有一對靚眉, 非常方便!!
最適合忙碌既你, 早上沒時間慢慢畫眉, 又或者要去旅行, 游水, 戶外活動等等....
防水防油既配方, 絕對唔會令你係朋友面前變成無眉人 :)

HKD 275.00


注意事項: 為保持產品持久性, 使用前請先要把附近的汗, 油脂, 粉底等拭去後才可使用.