2013年3月23日星期六

LuLuLun 面膜 & 美粒水& Freya 酵素洗顏粉

昨天去旺角店時見到 LuLuLun 面膜既限量版現貨喇!!拿上手一盒真的超重量級!  

 順便影下店內長期熱賣既貨先, 美粒水同酵素洗面粉~
都係@cosme既得獎產品 :D


nano美粒水+透明質酸,骨膠原配合(濕潤成分)

採用富士山山麓, 日本名泉"忍野八海"之郷,忍野村的天然水. 
因爲是變成了納米的微粒子所以滲透效果超好, 任何時候都可以為皮膚保水~ 

推出至今仍然大受用家喜愛!


Kanebo 藥用酵素洗顏粉
  對成人暗瘡, 頑固黑頭粉刺十分有效的洗顏粉, 一粒仔其實分2次用都OK~
酵素對溶解油脂可說是永不會失敗, 有黑頭煩惱既話一定要試!!
  功效:能徹底清潔毛孔污垢,洗後清爽不緊繃,觸感柔細
清涼無泡沫的特殊潔膚用品,調理皮脂分泌和徹底溶解毛孔污垢
收縮毛孔的同時,呈現清爽不緊繃的柔細膚質~




2013年3月20日星期三

CHACOTT 90秒BASE MAGIC 化妝下地




每次我去瑩之部屋既分店, 都會見到有客人係到睇緊CHACOTT既化妝品, 雖然呢個牌子既宣傳比較低調, 不過因為質素好而且價錢十分合理, 一直都係日本同香港有大量FANS~

今次我就試左佢係日本http://www.cosme.net 到排第5位既化妝下地, 睇下係咪咁好用先!

簡單介紹下佢先:

ENRICHING O2 BASE (SPF37/PA+++)
革新既O2帶氧技術, 只要90秒, 將適量既 base 在皮膚上按摩至完全滲透, 即可以撫平毛穴凹凸不平, 擁有光澤幼滑的效果.

以下呢段係http://www.cosme.net既 youtube:

 

跟住就到我既試用圖喇, 好耐無出過鏡有d緊張 XD

其實我由上星期拎支BASE之後, 都用左2-3次, 不過頭2次覺得效果唔係好好, 直到我終於跟佢講咁, 用90秒, 慢慢咁將佢按摩上面, 效果就好左好多, 可以出文喇 :D  
(之前太懶都係極速搽上面抹幾下就算.....)


~包裝仍然是簡約風的~
主要對付毛穴粗大既問題, 有適度既防曬效果, 平時出街上班足夠有餘喇.

由於BASE既質地好似乳液咁, 所以吱出黎既時候要輕手D, 否則好易吱得太多, 做成浪費.

用手指推開俾大家睇睇, 佢其實好流質好易推開的, 好像我手上的份量就可以足夠全臉使用 


跟住以下是試用圖片, 本來想用相機影, 清楚D, 但開始先發現部野壞左!!!!
所以只好用 iphone 影喇, 係有d色差, 相片微粒又粗d, 
不過大家都一定會睇到用前用後個分別既~


素顏上base照! 頭都無梳.....我有勁深黑眼圍同暗瘡印既問題.

圖中左邊搽左base (要用2-3隻手指頭打圈慢慢上) 眼圈位置我就重覆上多少少. 對比左右2邊分別都好明顯了, 膚色平均哂, 眼圈同暗瘡印淡左, 唔好忘記佢只是一支BASE, 咁既遮瑕效果已經唔錯了!


好喇~ 左右都上哂BASE, 明亮左又有少少光澤感, 效果都好薄好貼!
我今次唔用粉底, 只係BASE上加碎粉, 當然要用返CHACOTT皇牌碎粉啦!!(我用#781)

用粉樸沾碎粉打圈上!(呢幅相個頭咩事咁亂........ !)

完成碎粉步驟! 同素顏既分別都已經好大lu ~~~

最後畫返條眉加淡妝, 完成LU!!! 中意淡妝既朋友可以好像我咁 BASE + 碎粉, 平時返工都已經OK哂!









2013年3月14日星期四

人氣不減 LULULUN FACE MASK

LULULUN FACE MASK

日本人氣面膜~ 我地有得賣喇 :D

用家都對佢既效果有讚無彈!!

對保濕, 回覆肌膚彈性, 光澤感都有即時又顯著既效果, 
由於面膜精華質地輕型, 每日潔面之後敷一片, 大約10-15mins, 
唔會太heavy加重肌膚負擔, 唔會谷粒粒架, 
用左佢可以省略相同效果既精華素都得! 

妝前敷就可以化妝貼d滑d, 臨訓前敷又可以保養皮膚, 非常實用~

日日用都唔肉赤, 因為一包有42pcs, 只係HK$ 168-178, 
日日敷都可以用足個半月:D 

我地有3款選擇, 基本係42pcs一包, 現在有特別版, 更抵用!!

特別版, 42pcs + 7pcs (果香特別版), HK$ 178 就有50pcs, 超值!!

 

1週年特別版, 42 + 3pcs  , HKD168~ 用開既朋友唔可以錯過, 同普通裝一樣價錢但多送3pcs, 要入貨喇!

普通裝 42pcs, HKD$168 , 平均一日只係$4蚊!!