2009年5月13日星期三

尊馬油

手頭上有一支尊馬油既 sample , 一直提唔起勁試下, 唔知點解總係覺得好肥膩唔多吸引....

昨天熱熱地開左冷氣訓, 點知d手腳皮膚即刻好乾, 猛猛緊咁, 正想搵野搽下之際就望到支尊馬油, 咁就順便試下好唔好用啦.

我以為馬油的質地會好像肥膏咁杰身, 原來好流質好像 lotion咁, 我估天氣凍時佢就會凝固, 脂肪通常都係咁. 同埋佢係無色無味的.

倒左1蚊咁上下份量搽2隻手臂, 好易搽而且都吸收得好快, 呢個天氣用估唔到都適合, 又無覺得"笠", 如果好怕油個種感覺既, 吸收剩個d可以用紙巾印一印都 ok!
只要控制份量就全年都用得, 而且佢純天然, 全身都用得(潤髮ok) , 細路仔都用得架!

在網路上找到的資料:
馬油(horse oil)含有豐富不飽和脂肪酸,其中的亞油酸及亞麻酸,也稱為維生素F,可供給皮膚營養, 維持皮膚健康, 並可調節皮膚生理機能,幫助維持皮膚自然治癒機能, 促進新陳代謝, 減少肌肉疲勞感。

沒有留言: