2009年10月24日星期六

最新 好朋友檸檬蜜糖面膜


好朋友又有新搞作, 今次令人意外, 竟然出面膜 !?

我初初以為係一樽面膜膏, 但原來係一塊paper mask! 即係一個頭= 一張mask,
有點唔環保咁, 唯有用完留下個頭裝下小飾物或者種花得唔得呢?? 你地用完會點 recycle 呢?

講回面膜, 質素方面有點出人意表....邊睇相邊解釋~~

一塊mask 就係捲縮係個頭入面, 揭開面層膠紙, 聞到檸檬茶味 !!
拉出塊 mask , 充滿滑嘟嘟的精華, 塊面膜既質地亦夠彈性, 厚薄適中.
敷上面, 大家睇到面膜剪裁都幾合面形, d 角位鼻側位都覆蓋得到, 幾貼面, 仲可以敷埋對眼, 相當滿意!

我敷左20分鐘(其實10-15分鐘夠哂), 因為精華好多敷極都仲有所以唔捨得除 :)

之後用雙手輕按皮膚, 在面上的精華就會吸收埋, 我開頭都仲覺得少少"笠", 但坐底上完一陣Facebook, 摸下面就覺得清爽左好多, 唔駛過水架喎, 之後睇情況搽返dd 面霜就得, 我覺得好適合而家秋天用呀~

敷左d 乾紋無哂, 塊面仲好像 firm 左!!而且T位出油情況改善左, 我自己就好推薦喇!

"好朋友" 真係出親咩都幾好用, 呢塊Mask 未知價錢, 會盡快update!

1 則留言:

台中短租套房-夏卡爾 說...
網誌管理員已經移除這則留言。