2010年3月9日星期二

日本人氣 美肌 Viviball

呢樣野係店主強力推介, 一粒粒銀色波波, 狀甚Cyber咁... 有咩用?? 點樣用??

用左2次, 跟足包裝上的按摩方法, 但好似無咩用咁既? 又話可以吸油去黑頭, 一d用都無喎!
但那邊廂店主又話d日本女仔讚到天上有地下無, 點解呢????????????

好啦, 上網睇下人地點講先, 竟然俾我發現到自己一直用錯哂!

不懂日文既我.....懶找資料, 我係拿起個粒銀波, 直接往面上按摩!!!
錯係邊? 就係我一直無搣開個層銀色紙呀..........!!

就係下圖個層銀色紙.....我一直以為係就咁用......


其實要拆出黎用架!! XD


俾我發現左正確用法, 即刻積極使用,
先卸好妝, 面要乾, 用一粒 Viviball 按照下圖按摩面部, 油脂多既地方如 T位可以來來回回"碌"耐D, 約按摩5-10分鐘就得.

之後再洗面.

呢個時候係會發現毛孔乾淨左好多!!
按摩完個面色又好d, 長期使用仲有瘦面功效!

毛孔蜴通正是保養既黃金時間, 大家知點做啦~~


每一粒 Viviball 可以用6次左右, 因為d 油脂佢係會吸收左係個波入面, 而且不能清洗.
所以基於衛生問題就不能用太多次.

(1個裝 $78, 4個裝 $228‏)

以下係証明 Viviball 由韓國 hit到日本既 video, 仲有少少用法可以參考下.

唔知大家對呢個新既吸油方法有無興趣呢?

4 則留言:

匿名 說...

where can buy it? do you feel really can remove black head?

Cosmetics BB 說...

你好! 我用完後, 塊面摸落係無咩油, 持之以恆咁用, 黑頭係出少左. 特別係鼻頭.
但又未誇張到可以一碌就碌走d 已經有係到既頑固既黑頭.

另外明天會有貨到港 :)

匿名 說...

hi! is it even i visit ur shop to buy the product i can still buy 1 vivi ball instead of 4??? coz before there was that "bear eyemask" which was mentioned in ur blog at $5x for 1 set, but when i visited ur shop, i was asked to buy 3 sets of them in a pack!

匿名 說...

請問這個mk店有貨嗎?