2010年4月26日星期一

Tsubasa X JINS 第二彈 2010春夏eyewear

官網看這裡

平光眼鏡, 共 5 色!


Repeat Color: Brown Dewl x Yellow

呢副豹紋好好好靚, 我都訂左喇~~~~~


新 color: Lavender x Belly Pink


新 color: Red x Saxe Blue


新 color: All Clear 全透明

Repeat Color: Black x Pink

以上既平光鏡款, 會跟一個咁靚既眼鏡盒 :)


太陽眼鏡, 共 4 色!

Repeat Color: Brown Dewl x Yellow



新 color: Red x Black, 鏡身有鉚釘設計, ROCK!

Repeat color: Black x Gray

新 color: All clear, 全透明既太陽眼鏡真係好少見喎~


更正資料: 已查明呢一批Tsubasa X JINS為均碼, 適合一般女仔既尺寸!


官網上標示2990yen既款,
我地瑩之部屋訂購價係HKD 308 ,



訂購後約2星期到貨 (睇日本個邊既情況而定),
沒有現貨的, 想訂既朋友請 Email 我地!


Thanks!

13 則留言:

匿名 說...

what's ur email?

Cosmetics BB 說...

order@cosmeticsbb.com

匿名 說...

我想問訂2副有沒有discount ? thanks

Cosmetics BB 說...

請email 給我地, 店主會跟進~ thanks!

匿名 說...

請問如果想大量訂購Chacott碎粉,需要訂幾多先有批發價呢?THANKS=)
lin_lin_makeup@yahoo.com.hk

vera 說...

可以自己配鏡片嗎?thanks

Cosmetics BB 說...

關於大量訂購Chacott碎粉, 我地會email 同你跟進.

Vera--->可以呀, 我都係訂左返黎就會拎去配近視鏡片~~~ @u@

匿名 說...

我想訂購豹紋那幅平光眼鏡(s size)
已 sent email,
不知你收不收到.
stephaniefairy@gmail.com

vera 說...

唔...咁s size有幾闊?我怕會好緊,thanks!

Cosmetics BB 說...

vera --> 你好, 我地已經查明呢一批Tsubasa X JINS為均碼, 即係適合大部份女仔既尺寸~!

Peg 說...

您好~,請問可否代訂Jins的眼鏡?
即這個網站的其他眼鏡:
http://www.jins-jp.com/

謝謝!

匿名 說...

請問而家仲有冇得訂丫???

Ta 說...

仲有冇Blackxpink?