2010年5月27日星期四

Rosette Hello Kitty Moist and Lift Mask 補濕面膜

一塊 HKD 35.

睇佢個樣, 我認為係美白面膜, 敷完好像Helllo Kitty 咁白 XD

原來唔係喎, 佢竟然主打提升瘦面, 想同包包面講再見既朋友要試下喇!
因為聽講好多女仔用完都大手回購, 我聽完都即刻開黎用下~~

我自問都是圓面人, 早上仲會腫口腫面, 加上年紀大左..... 好擔心d肉鬆弛!!!!....

所以對瘦面產品特別有興趣呀~ 而呢隻Kitty mask, 係work的!

敷左10分鐘基本上塊mask 都乾乾地, 拿走後面上剩下的乳液不多, 即時明顯感到塊面緊左,
但不是乾燥個隻猛猛緊, 係真的 FIRM左! 個樣 SHARP 左, 可以入貨!!!!

我建議早上或出街出用, 因用完即時見效, 出去見人最好不過!

佢有D 蘋果味, 清新感覺!

但保濕力一般, 只尋求保水的朋友可繼續用美肌一族的~~
包面人就用Hello Kitty Moist and Lift Mask 吧!!

2 則留言:

匿名 說...

唔好意思 ,我岩岩睇到你一個post介紹angel heart香水 ,我想問你可唔可以幫我到lion heart ?
my email :rainyday_myday@yahoo.com.hk
thank you very much

Cosmetics BB 說...

我已經同店主講左, 佢會email 覆你~ thanks!