2010年8月7日星期六

Palty @ 旺角店

去開瑩之部屋既朋友, 有留意到我地既 Palty 染髮劑而家有齊髮色效果嗎?

因為我地早係6月底, 就成為左 Palty 既中港澳分銷商, 係繼美肌一族, Chacott 之後既第三個品牌.

大家就可以放心選購正貨, 而且貨品種類會更緊貼日本~!


以下圖片全部係攝於瑩之部屋旺角店 :)


由超人氣日本model 益若 つばさ 和 菅野結以 代言的Palty 染髮劑, 顏色極多, 連"漂髮劑"都有~
http://galdo.jp/main.html  (網頁非常可愛~)


另一樣特色產品係包裝可愛既香水膏, 一共四隻味,
店內設有 Tester , 歡迎親臨挑選適合自己既香味~
(據資深店員透露, 紫色同藍色就最受歡迎~)

http://www.dariyacosme.com/lineup/palty/palty11.html



Palty於全線瑩之部屋分店有售, 想知邊間最近你? (按我)

1 則留言:

匿名 說...

我想問下;; Palty 染髮劑而家係咪間間分店都有齊哂d色牙??