2011年3月6日星期日

Chacott 碎粉 & Dollywink mascara 入手

今次購入  

Chacott For Professional Finishing Powder (Pearl Lame)  HKD 158

Chacott For Professional 專用粉樸 HKD50


Dollywink mascara ( Volume) HKD 118

mascara 係店內有 tester, 我本身中意濃密效果, 呢支都唔錯, 濃密得黎唔打結, 無變熊貓眼~



呢隻碎粉有少少閃, 不過上左面就好自然, 我選左#781 , 自然色, 好 match 我既膚色 :)



6 則留言:

匿名 說...

http://item.rakuten.co.jp/osharecafe/10004817/
可以代購嗎?THANK YOU

Cosmetics BB 說...

可以喔, 訂購價 $550 :)
請email 給 order@cosmeticsbb.com
我地會盡快同你跟進!

thanks

Vicos Ak 說...

同平d果隻有咩唔同?

Unknown 說...

我想要盒

Cosmetics BB 說...

Vicos Ak <--- 平d個隻沒有閃粉~

yan yan <----請email 我地, 我地會有專人同你跟進 :)
info@cosmeticsbb.com

Unknown 說...

色人格第四色網站
東京熱影院觀看
東京熱影院制服絲襪
七色成人網站
七色色情成人網
七色電影網
七色網站
877vv快播
性與愛大全
依依成網人電影網站
依依成人色情電影網
22eee依依社區電影
愛愛帝國綜合社區
TT86綜合社區
qqtz綜合社區
55ab綜合社區
我想愛愛網影院
我想愛愛網4
我想愛愛網網站首頁
我想愛愛綜合網
MM成人電影網
MM成人電影網站
小妞成人網
狠狠爽電影影院
天天射綜合網圖片
天天綜合圖片網
來吧色綜合網圖片
私色房綜合圖片
動態圖片色綜合
色王堂綜合圖片
熱熱色綜合圖片
天天色綜合小說
天天色精網
全球最大成人色情網站
全國最大夫妻娛樂網
天天影視色香
天天影視網色GIF
天天影視網色官網
老色狗電影免費網
色啦吧在線電影
色去吧電影
色胡同網電影
色洛洛綜合網電影
摸色華人電影網
色豬豬網電影
谷露影視的最新網址
888色客影視網
大咪瞇娛樂網色伯伯
色落落中文娛樂網
哥也色娛樂中文網