2013年1月11日星期五

好物推介: Dr.AI Acnes Labo 暗瘡系列

Dr.AI Acnes Labo 暗瘡系列

早前收到店長由日本帶回的Dr.AI Acnes Labo 暗瘡系列試用裝, 不過由於個排無咩生粒粒所以未試到, 終於聖誕狂吃煎炸野又通頂雙重夾擊之下, 暗粒暗瘡黎搵我喇 .....


呢套 Dr.AI Acnes Labo 試用裝, 係3天的份量, 
包括:  潔膚露 x 3, 精華素 x 3, 暗瘡膏 x 3
仲附有一個起泡網




講講潔膚露先, 沒香味的, 不刺激皮膚, 用起泡網打起d泡先洗面, 可以減低摩擦到暗瘡傷口. 
用完我覺得好乾淨喎, 我 T位比較油, 好多洗面膏洗一次都仲摸到有油係鼻翼個D位, 但呢隻OK, 洗一次就無哂油膩感, 而且沒有猛猛緊喎, 幾好.


跟住就可以直接用精華素, 我一包分早晚2次用, 份量剛剛好, 佢係有D似啫喱水既質地, 我會搽哂上面, 再輕手按摩到佢吸收哂為止, 吸收哂係完全唔會"笠"既, 摸起上來仲有d粉嫩感~

最後一step 就係係有粒粒既地方搽暗瘡膏, 少少就夠, 建議晚上使用, 佢個白色質地用左再化裝可能會一達達, 我就係暗粒同暗瘡位薄薄地咁搽, 

3個step 就完成!

好快地, 第2日d暗粒已經平伏左唔少, 佢唔係令d暗瘡唔好發作住但仲係皮膚底層, 而係會feel到d粒粒係散左,  咁就唔會用一地方生完又生. 因為個底都清左~

同埋我係係好凍同乾燥既時候用, 初頭都估得一包精華素, 肯定乾到死, 點知完全ok無問題喎 ~ 大愛!!(我係 T位油但又會乾到甩皮的人)

所以咁簡單又有效果既產品一定要推薦大家試下~



沒有留言: