2013年3月20日星期三

CHACOTT 90秒BASE MAGIC 化妝下地




每次我去瑩之部屋既分店, 都會見到有客人係到睇緊CHACOTT既化妝品, 雖然呢個牌子既宣傳比較低調, 不過因為質素好而且價錢十分合理, 一直都係日本同香港有大量FANS~

今次我就試左佢係日本http://www.cosme.net 到排第5位既化妝下地, 睇下係咪咁好用先!

簡單介紹下佢先:

ENRICHING O2 BASE (SPF37/PA+++)
革新既O2帶氧技術, 只要90秒, 將適量既 base 在皮膚上按摩至完全滲透, 即可以撫平毛穴凹凸不平, 擁有光澤幼滑的效果.

以下呢段係http://www.cosme.net既 youtube:

 

跟住就到我既試用圖喇, 好耐無出過鏡有d緊張 XD

其實我由上星期拎支BASE之後, 都用左2-3次, 不過頭2次覺得效果唔係好好, 直到我終於跟佢講咁, 用90秒, 慢慢咁將佢按摩上面, 效果就好左好多, 可以出文喇 :D  
(之前太懶都係極速搽上面抹幾下就算.....)


~包裝仍然是簡約風的~
主要對付毛穴粗大既問題, 有適度既防曬效果, 平時出街上班足夠有餘喇.

由於BASE既質地好似乳液咁, 所以吱出黎既時候要輕手D, 否則好易吱得太多, 做成浪費.

用手指推開俾大家睇睇, 佢其實好流質好易推開的, 好像我手上的份量就可以足夠全臉使用 


跟住以下是試用圖片, 本來想用相機影, 清楚D, 但開始先發現部野壞左!!!!
所以只好用 iphone 影喇, 係有d色差, 相片微粒又粗d, 
不過大家都一定會睇到用前用後個分別既~


素顏上base照! 頭都無梳.....我有勁深黑眼圍同暗瘡印既問題.

圖中左邊搽左base (要用2-3隻手指頭打圈慢慢上) 眼圈位置我就重覆上多少少. 對比左右2邊分別都好明顯了, 膚色平均哂, 眼圈同暗瘡印淡左, 唔好忘記佢只是一支BASE, 咁既遮瑕效果已經唔錯了!


好喇~ 左右都上哂BASE, 明亮左又有少少光澤感, 效果都好薄好貼!
我今次唔用粉底, 只係BASE上加碎粉, 當然要用返CHACOTT皇牌碎粉啦!!(我用#781)

用粉樸沾碎粉打圈上!(呢幅相個頭咩事咁亂........ !)

完成碎粉步驟! 同素顏既分別都已經好大lu ~~~

最後畫返條眉加淡妝, 完成LU!!! 中意淡妝既朋友可以好像我咁 BASE + 碎粉, 平時返工都已經OK哂!









沒有留言: