2013年5月9日星期四

白滑背脊!! Dr AI 去暗瘡粉刺BODY SOAP

唔知大家有無印象呢到介紹過一個日本專門對付暗瘡既牌子"Dr. AI"呢?

之前試過佢既skincare 3 steps 同埋 暗瘡用既BB cream, 都幾好用, 粒粒好快消失, 特別係d初起既暗瘡, 消腫效果very good!

係店內見到入左同系列既 body soap, 即刻影俾大家睇睇~


呢隻 soap 含有AHA 果酸成份, 果酸有咩用呢?

果酸的作用乃在去除過度角化的角質層,幫助患者去除受損的外層皮膚,刺激新的細胞生長,可以治療青春痘、改善毛孔粗大! 

毛孔疏通左就唔會俾D 油脂污垢塞住形成暗瘡, 背脊D 暗瘡一向難好, 因為D衫焗住哂, 嚴重起上黎又腫又痛, 最慘係好返都有印.... 夏天點見人??

所以趁早未去沙灘前就保養下個白滑靚背脊喇~


body soap 附送一個起泡網, 提一提大家因為AHA 本身都已經係去角質功能, 用左佢就唔駛做身體磨沙架喇~!!



沒有留言: