2009年5月26日星期二

日本版 VO5 Super Keep Hair Spray


我對髮型用品牌子 VO5 既認知只係得" 5 分鐘焗油", 其實佢既日本版仲有其他護髮用品,
其中有呢支 for women 既 "Super Keep Hair Spray"

微香性 / 無香料
3個size : 330g / 180g/ 50g

上佢既網頁 (按我) 除左有產品介紹之外, 仲有埋 step by step既 set頭步驟, 大家可以跟住試下~


呢個係長髮造型, 只要15分鐘就可以由普通直髮變成狂野捲髮!


跟住都是長髮, 不過就係高貴style, 只要8分鐘就搞掂的!

簡單的髮尾捲曲, 其實過耳仔的長度都可以整, 好像謝安琪個 d 內捲 bob 頭咁.








有好用既定型spray , 當然都要加一支捲髮器先變得出唔同造型啦,

我下一篇會介紹日本最 hit的捲髮器!!

3 則留言:

Meling Lam 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

HOW MUCH??
大的那支vo5~

Cosmetics BB 說...

你好,
可看這拍賣link, 內有詳盡資料, 謝謝 :)
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b11075997?u=netdreamland88

50g $58
180g $88
330g $105

(有香,無香 同價)