2009年6月21日星期日

日本花王 blaune 泡沫染髮劑 (白髮專用)

呢個世界就是咁巧合, 今日我梳緊頭, 我媽咪突然問我用咩牌子既染髮劑?

佢話中意個顏色同埋染得好自然, 咁我就話我用緊一隻日本牌子"花王 Prettia 泡沫染髮劑",
但呢隻唔係俾人遮蓋白髮的....


點知又俾我見到原來呢花王出左一隻專門俾白髮用既染髮劑喎!!
真係咩年齡都可以染一頭靚髮~

等我都買盒俾媽咪試下先!




一共11隻色, d色全部都是啡色系既~


1 - 淺啡色 (少許光澤)2 - 淺啡色 (中性光澤)3 - 淺啡色 (一般光澤)3NA - 自然灰3C - 焦糖啡3R - 玫瑰啡4 - 淺啡色4A - 灰啡色4M - 栗子啡5 - 啡色6 - 深啡色



泡沫染髮係花王既皇牌, 呢隻當然都係啦, 染髮都變得好簡單, 自己染D色都可以好平均架!





2 則留言:

pcapca 說...

HIHI
我想問在香港可以買到你提到的產品嗎??
謝謝

匿名 說...

can i buy this color treatment now?