2009年6月10日星期三

Orbis 身體暗瘡噴霧



成日睇雜誌見到 d明星同model , 佢地個個既背脊都又白又滑,
可惜我本身背脊有暗瘡問題, 唔好好護理一下, 根本唔駛指意著背心同大露背衫呀!

雖然用開的"beauty soap" 都幫到手清潔身體上過多的油脂, 但之前留下的暗瘡印好像去得唔夠快, 咁o岩見到 Orbis 推出左身體暗瘡噴霧 既"夏日限定版", 就即刻要試下用喇~!

以下是官網資料:

防背部暗瘡, 令肌膚幼滑清爽.
採用具有藥用成份的甘草酸鉀, 有效預防背部及胸部因汗水和油脂所引致的暗瘡.
改善暗瘡及肌膚粗糙問題.
促進暗瘡印消褪, 回復亮滑肌膚, 桑白皮精華配合軟化角質成份甘醇酸,
促進暗瘡印減褪, 肌膚回復平滑細緻.

沖完涼噴係背部或者胸口易出暗瘡既地方, 佢好清爽仲涼涼地, 簡簡單單就可以改善身體的暗瘡問題.

而且佢個噴咀設計, 係可以倒轉都噴得出的, 咁就可以平均咁噴到哂個背脊喇~!

8 則留言:

匿名 說...

我背脊又係有好多暗瘡疤痕搞到著衫成日要就住就住
希望呢枝野可以幫我解決呢個問題啦!

Cosmetics BB 說...

佢同系列仲有一支clear body wash 架,可以試下一套咁用.
佢適合油性膚質, 而且全身都用得, 如果只是背脊特別油可以只用係背脊.

乾人就唔好用了 :p

匿名 說...

How much is it?

匿名 說...

請問係唔係有貨 ga la? 幾多錢呢? thanks!!

Cosmetics BB 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

我都見到雜誌有賣,係咪真係work嫁??我好想搞搞背隻同心口d粒粒喔..嗚嗚
幾錢一枝呀????????????

Cosmetics BB 說...
此留言已被作者移除。
Cosmetics BB 說...

SORRY, 我上次打錯左個價錢:<

Orbis Clear Body Lotion
應該是HKD125 先正確呀, 非常抱歉!!
-------------------------------

其實最緊要保持背部清爽, 盡量著D唔焗身既衫, 棉質既衫會透氣D, 加埋每日清潔護理, 一定會有改善的.

仲有食清淡D既食物都有幫助架.