2009年8月25日星期二

Deonatulle SOFT STONE 止汗膏



市面上有千千萬萬咁多種止汗劑, 本人就唔多中意用噴霧, 因為通常陣香味都好假.
我一直用開止汗水晶, 其實都好滿意, 無色無味, 不過就要濕水用, 未算最方便.

Deonatulle SOFT STONE, 呢隻係日本幾好賣既止汗膏就合乎我既要求喇.
HKD 95 (拍賣)

原來佢連續2年在日本美容網COSMO 取得Body care 部門 既大賞,
雖然唔係新產品, 都介紹一下俾大家.

直接搽係腋下即可, 無色, 少少薄荷味, 減少出汗, 強力消臭, 早上搽左就可以全日保持清爽.

記得搽之前要先抹淨皮膚上的皮脂同汗水, 效果最好.

另外脫毛後都可以立即使用, 無酒精成份不會刺激幼嫩肌膚.


除左腋下止汗, 其實我更加重視足部既清潔, 夏天D鞋好多時唔方便著襪, 但又熱又出汗, 唔覺意著左D 膠質地唔透氣既鞋就仲斃....臭死人...

所以我就好想試下呢隻同廠既足部制汗專用乳膏!
(強烈要求店主入貨 XD)


聽講都幾好用, 有機會試過再同大家報告!



4 則留言:

Unknown 說...

Deonatulle soft stone係膏狀定係止汗水晶咁??

Cosmetics BB 說...

係膏狀的, thanks~

匿名 說...

Still can order now?

Cosmetics BB 說...

yes, please email us order@cosmeticsbb.com ^^