2009年8月20日星期四

新品發表 美肌一族 x 君島十和子保濕面膜

價格未定.

美肌一族將於 9月15日 一次過推出 四款 mask, 除左今次率先試用既保濕面膜之外,
仲有新嘗試包括: 頸膜/ 腳膜/ 手膜, 我會陸續係發售日之前介紹俾大家, 等大家睇定黎入貨~

今次既面膜係由一位日本前model, 現為人妻有2個小朋友但依然 keep得好好既君島 十和子小姐所監督, 佢本身亦都有用自己做生招牌既護膚系列, 仲有出事教扮靚,
日文我就唔識睇喇....但見佢d 相片就真的唔似43歲, d皮膚又白又滑, 雖然d相亦少不免photoshop過, 不過君島 十和子小姐都確實係靚太一名.

閒話短說, 試下好唔好用先真!
以保濕黎做賣點, 絕對唔係咩新鮮事, 但係要真正俾到水份皮膚又唔會過笠就難搵D,
唔知呢隻黃色包裝既Mask 合唔合乎我既要求?




剪開包裝, 27ml美容液, 大家睇到佢係 lotion 狀既, 漿到塊面膜一pat野 , 之但係拎左出黎,
又唔係話好"杰", 好易就攤得開黎用.

隻 mask 有浸香味, 聽講係杏仁味, 但我又覺得唔似又唔識形容,
聞聞下覺得似bodyshop 的大豆body butter既味,
我就覺得幾好聞, 不會好俗, 好似美肌一族d mask 我最中意呢個味喎~



敷上面先, 下圖略為驚嚇......XD


美肌一族的SIZE不嬲都幾 fit我面形的 (圓形臉..) , 係鼻翼位差少少, cover 唔哂.
話說我好耐沒有敷mask, 懶到飛起, 但用呢隻都無話會因為塊面太乾燥而有"拮拮地"既感覺,
我估佢比較低剌激, 因為用"粉紅色mask"我會有dd"拮"既.



睇完一集"現代塵世美", 敷左30分鐘先除落黎, 其實都唔捨得掉左塊mask 因為佢仲係好濕....
又一如過往做法, 將袋入面d 美容液搽埋條頸, 手手腳腳, 如果有棉手套大可以做埋 hand-mask :)


我習慣敷完紙面膜後用化妝水加棉花抹走多餘的美容液,
因為我混合性皮膚始終唔駛話太油潤既野, 亦唔想d 頭髮俾d美容液 "痴"住哂塊面啦.


如果話上次推出的限定版"蜂王漿面膜"太滋潤, 呢一隻就比較適合香港既秋冬天(或冷氣房),
用完除左保濕, 面色平均左, 第2日出油都少左喎, 可能係佢深層保濕方面有用喇,
亦都不會因為過份滋潤而暗粒, 黎緊秋冬mask可以預佢一份.


推薦俾中至乾性皮膚.


油 / 混合性皮膚, 依然推薦經典的"粉紅色mask"

沒有留言: