2009年9月10日星期四

Cecil McBee 超濃密Mascara



其實我應該寫左美肌一族既 Foot mask 先,
但無辦法因為呢個Cecil McBee 系列實在太太太太好用了!!!!

唔好怪我點解寫親都話 d野好用, 因為事實上係一樣好過一樣, 日本人做事真係精益求精, 我地既荷包亦都愈來愈危險呀......

Cecil Mcbee 本來就出開涉谷109 個類辣妹服飾, 所以出既化妝品都係偏向 "重口味",
要化到對眼大一大先得.

佢有分 VOLUME (濃密 - 金色) 同 LONG (纖長 - 銀色)
HKD 158- (價錢以店舖為準)

我試用既係超濃密既 VOLUME Mascara, 色夠黑實, 但唔會熊貓眼, 要用防水用品專用既落妝水(油),
或者我下篇會寫的Dove 潔顏油泡泡都得 (又是勁好用的~)

佢唯一既缺點就係質地較乾身, 如果重複搽會容易結塊, 要用梳仔梳返靚d 睫毛.

濃密纖長效果, 請看下圖示範, 唔多講了~~~





下面個張加左同系列的 gel eye liner (過幾日會介紹)
以下幾張係加埋眼影眼線, 對眼大左好多 :)

沒有留言: