2009年9月16日星期三

美肌一族 foot mask


最後一樣 美肌一族新品試用, foot mask!

我知而家好興用d mask 幫雙腳"去死皮", 但個類 treatment 總不能成日做, 會好傷皮膚架, 咁點樣係去完死皮之後keep 住對baby foot 呢?

除左每日沖完涼搽返保濕lotion係雙腳之外, 仲可以一星期做一次foot mask, 一般黎講用lotion 搽厚d加對棉襪仔敷過夜效果都唔錯, 但而家仲有多一個選擇俾大家試下, 就係呢隻美肌一族.

用法同 hand mask一樣, 先用浸左美容液既腳套, 套上腳, 再套多對膠袋, 10-15分鐘就得.

用後感, 暫時我只用過一次, 感覺都 ok, 吸收得幾快, 腳踭位係無咁乾, 同埋腳底d 硬皮都軟左少少, 中意著涼鞋, 高踭鞋既朋友可以一試!



1 則留言:

匿名 說...

你地有冇賣lion的pair acne 系列?