2009年9月6日星期日

美肌一族 新產品 Hand Mask

第三款將於9月15日推出的新品就係呢一對保濕Hand Mask喇!

用法極之方便, 只須將 (Step 1) 的一對充滿美容液既手套戴上手, 跟住隨即套埋(Step 2)既透明膠手套, 等10-15分鐘就搞掂!!

因為有對膠手套, 所以等緊既時間可以照常使用, 揭雜誌呀上網呀飲汽水....絕對無障礙!

講返對手套先, 有美容液既手套同一般面膜既唔同質地, 係類似環保袋個種不識布咁, 比較薄身但又不易撕破, 而美容液既份量今次就不是太多, 剛剛夠而已.
隻mask 有陣淡淡的花香味, 但除左mask之後d味散得 ok快.
雖然我講到 d 料好像一般, 但其實我係覺得呢個hand mask 既效果幾好的.

首先, 除左對手套之後, 拍拍手d 美容液係差不多吸收哂, 唔駛洗手都 OK,
個mask 我尋晚試既, 今日我全日涼住冷氣都無用過潤手霜, 但手背d乾紋都無出黎bor,
而且仲有少少白淨左添!!!

我相信係隻mask既保濕幫到手~


而家好多女仔都中意做下 nail art 同d 指甲扮靚, 如果 加埋每星期搵15分鐘敷下 hand mask,
對手就肯定最Perfect 喇 !