2008年12月17日星期三

CandyDoll LipConcealer 唇部遮瑕液


(HKD 148)


日本大熱 CandyDoll Lip Concealer 唇部遮瑕液, 唇色較深的女生想化 nude 咀 或者淺色唇彩, 一定要試下呢隻!
含保濕成份, 唔會令個咀乾爭爭.

即刻開始試用:

(1) 我的唇色係咁既, 紅紅地, 搽唔到d好淺色既唇彩.



(2) 用遮瑕液點幾點在唇上, 用海棉印開去.



(3) 明顯地淡左色, 但未得住.......



(4) 再直接用遮瑕液的棒棒由唇的中心向左右掃開, 唇邊可以塗過界....



(5) 跟住亦都用海棉印開d遮瑕液, 睇下下圖, 都遮到8-9成唇色!



(6) 試搽粉紅色既 lipgloss 先 , 我用Chanel, 效果雖然唔夠 juicy, 不過就搽到隻 lipgloss既原色, 如果唔用遮瑕液, 會深色左架 :p
**CandyDoll 有出埋粉紅色 lipgloss的, 用個一隻既話, 效果應該係最好既 :)



(7) 改用"攻唇"裸色 lipgloss, "令身"好多, 效果幾好喎, 果然做到真正的 nude 咀喎~ :)



使用心得:
- 記緊無論遮瑕液 或是 lipgloss , 一定要先點在唇的中心, 再往左右2邊掃開.
- 搽 lipgloss盡量輕力, 唔係d 遮瑕液會被抹走.
- 選用 "令身" d 既 裸色 lipgloss, 就唔會"病樣", 仲覺得 Sexy d!
- 搽裸唇色, 配合濃d同深色既眼妝就最perfect 喇!
- 勤力搽潤唇膏, 多 d 做唇mask, 減淡唇紋, 就可避免d遮瑕液"卡"在紋路之中.
(簡易唇膜 : 用小刀 cut 2-3 塊潤唇膏薄片出黎, 敷在唇上, 用保鮮紙蓋住, 再用熱毛巾覆蓋10分鐘)

以上是我的小小試用心得, 大家如果買左既, 除左同牌子既 lipgloss 外, 仲可以試下配合不同既 lipgloss, 可能有意想不到既效果架!

補充資料:
Candy Doll lipgloss (Candy Pink) HKD 148.

1 則留言:

匿名 說...

我想問你你那個去哪裡買我也想買ㄟㄏ