2008年12月4日星期四

Palty Solid Fragrance 誘惑香水香膏 (果香精靈)

自從前排試用過Jill Stuart 既護膚品係野莓味之後, 我就愛上左個種味道~
潤唇膏都要買 berry 味, 咁巧合今次試用既香水膏又係berry 味架喎 :)

呢隻係 "Palty Solid Fragrance 誘惑香水香膏" , 佢有2隻味既, 分別係 "天使" 同 "惡魔"
天使係花香味 , 惡魔就係果香味.
25G (HKD 118)


惡魔 天使

我就選左惡魔既果香味來試用~
睇下包裝先, 桃紅色膠盒上有鏡面字樣同花紋, 簡單可愛, 但膠盒設計略微差 D 質感唔夠豪華.
打開睇睇, 白色膏狀, 質地偏硬身, 份量都幾多, 有排用喎 :P

隻味我覺得真係好好聞, 唔知各位有沒有聞過Escada既香水, 佢就類似Escada個種酸甜既芒果 + 野莓既香味, 但又不會 Sweet 過頭, 好易接受架!
我習慣搽係頸, 手腕, 想濃d味就搽多d, 呢隻香水膏搽左唔會"痴立立"的.(我用過Loccitane係有d"立"架)
據我觀察香味可以維持約 4小時, 唔算 long lasting, 不過基於佢一細盒好輕巧, 可以隨時補搽都得.
同埋佢d香味唔算散發得好勁, 通常要同你接近一米左右既人先會聞到, 比普通香水含蓄d, 除左去街街用, 返工返學搽都無問題喎 :)

沒有留言: