2008年12月2日星期二

Albion Exage White Clear Cleansing Oil (循環美白卸妝油)

相信很多朋友家中用得最快的保養品, 一定是卸妝洗臉產品!

之前介紹過的花王Curel 洗面 gel 我已經用完, 新買的玩具是在日本和台灣也有好評的品牌 Albion (艾倫比亞)

Albion 的明星產品是Essential Skin Conditioner 健康化妝水, 我暫時就未用過, 因為價錢都不便宜, 但傳聞效果就十分好喇, 用完手上的化妝水可能敗支回家 :p
今次先從較便宜的卸妝油入手吧!

其實Albion 本身有多個系列, 而且每條line 也有出卸妝和洗臉產品, 我們的店長就暫時入左 "Exage White" 呢個系列既部份產品.


(Copy from official site)

我就買左呢支卸妝油喇~ 200ml (HKD 280)



淺黃色的卸妝油~


先來少少資料先:

美容成份: 白氨基酸, 維他命C 誘導體, 龍膽精華, 葡萄多酚
細胞賦活: 山金車花, 米糠油
洗淨: 鱷梨油<---有力卸除彩妝和毛孔污垢.
消炎: 甘草酸洐生物<---鎮靜肌膚
柔軟: 紅花油 <---增加輕柔觸面, 用後實際感受到舒適感.
去除自由基: 葡萄種子油 <--抑制皮脂氧化, 創造不易出問題的膚質.

我已經實際使用一星期, 基本上都幾滿意, 首先最重要既當然係要強力卸妝功效啦, 我用卸妝油一般都唔會再另外卸眼妝, 永遠係一TAKE過, 咁Albion 呢隻都合格, 我用Fairy drops mascara, 都可以落到, 不過就要比少少時間去按摩下先用清水乳化, 咁就乾淨哂. (我既心得係, 愈濃妝就愈要按摩耐d, 等d油有足夠時間溶解d化妝品 .)
卸妝油唔小心入左眼都唔會話刺激澀眼, 算幾溫和架~ 用完塊面確係柔軟左, 同埋會白淨dd, 感覺都唔錯.

因為我習慣用完卸妝油都再用洗面膏, 所以就唔係太在意乳化後油唔油既問題, 但係Albion 就都唔會話好油, 我覺得可以接受既 :)
仲有佢有淡淡的香味用時幾 relex~

如果要比較其他我用過既牌子, 我覺得佢好過 Shu , 效果會同Fancl 差不多, 但Albion 就有美白抗氧化等等既功能~

沒有留言: