2008年11月27日星期四

Chifure美白保濕精華


Chifure美白保濕精華 (HKD 110)

又黎講下這個低調日牌, 見天氣愈來愈乾燥, 緊係要搵D野黎搽下啦~
個日上去鋪頭, 見到呢支平平地, 個package 大大隻字寫住"美白力" 同"保濕力" 好像幾吸引, 就買支回家試下喇!

吱出黎係好水, 其實質地有D膠質咁, 如果你地用過aquamoist 個種含"透明質酸"既精華就應該明我講咩喇, 不過Chifure 呢隻就稀d水d, 無咁"膠水".



呢隻精華好易吸收, 洗面後 ---> 化妝水---->揼2下精華搽哂全面----> 係開罐面霜黎搽既5-10秒, 精華就已經完全吸收哂, 一d都唔"lup"架, 可以稱得上零負擔, 用完仲好滑漏 tim!

暫時用左一星期, 美白效果就未見到, 不過真係好保濕喎, 我朝早用完佢就直接上RMK的保濕Make up base + 粉底, 都不會好乾甩皮咁, 而且唔會同d化妝品撞而擦出d "刷膠碎".
而且吸收得快就 fit 哂早上生死時速咁既上班族 :p

呢個價錢, 呢個質素, 值得大力推介 :)

沒有留言: