2008年11月9日星期日

日本花王的新出品 - 蒸汽眼膜 !

日本花王的新出品 - 蒸汽眼膜 !

聽個名已經好吸引, 特別係我地呢D 一日到黑對住電腦唔願行開既人, 長期雙眼都疲倦無神, 就更加期待喇!

昨天收到試用品, 當晚就急不及待開黎用! 先黎介紹下:

一盒5包 ($68), 有無味, 薰衣草味, 甘菊味 3種選擇, 而無味既仲有大盒裝共14包眼膜($180)


使用方法極之簡單, 打開一包, 拎個十足似眼罩既眼膜出來, 戴上就得, 要注意佢就好像那些暖貼咁, 一打開左包裝, 就自動發熱, 如果唔係準備用既話請不要打開, 否則就浪費了.

幾時用最好? 任何覺得雙眼疲倦或是想 relex下既時候都適合.

好喇, 我選擇了甘菊味的蒸汽眼膜試用 :)

打開睇下先...... 眼膜面是碎花圖案, 底部(即是對眼個邊)是柔軟的棉質, 質感幾好.
因為戴左眼膜之後咩都睇唔到所以我索性訓係 sofa 上休息下, 聞到陣陣甘菊味, 雖然隻味唔係好天然不過都OK, 唔係太濃烈, 亦有助放鬆心情, 個眼膜約30秒至1分鐘先至熱得哂, 溫度不會太高, 盒上說明是40度, 這個度數絕對不會整傷眼睛, 可放心使用.

敷既時候確實係幾舒服, 暖笠笠, 我估冬天用仲正! 敷左約 10 分鐘除低個眼膜, 摸到有水份在眼週, 我本來都醒唔起係蒸汽(我一直都以為係一對會發熱既眼膜咋...), 仲諗緊係咪眼淚水...哈哈...係睇返個包裝寫住 "蒸汽浴"先知囉..
因為佢有蒸汽, 所以如果化左眼妝就不建議使用, 個妝一定花哂呀.

用之前, 雙目無神, 用完之後好明顯對眼精靈左, 黑眼圈仲淡左少少 tim(可能是血液循環好左既關係), 感覺真係幾 relex 喎! 效果都幾意外~
建議長時間對住電腦, 外出工幹, 旅遊, 或想拯救無神雙眼既朋友使用喔!

我自己就好滿意效果喇, 已經諗緊入返幾盒派俾 d親戚朋友試下 tim :)
誠意推薦給各位!

3 則留言:

匿名 說...

where to get this eye mask? - Jean
(my email: inno_pf@yahoo.com.sg)

Cosmetics BB 說...

here you are ^_^
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117792012

Unknown 說...

你好呀~係咪已經冇得買la?還有的是,請問你既門市係邊到ga? maizekwan@yahoo.com.hk

Thx~