2008年11月1日星期六

美肌一族3週年紀念限量版



隆重登場的美肌一族3週年紀念限量版 !

內容包括:

1.透亮光澤華麗魅惑唇蜜 x1
2.蜂皇漿精華保濕DX面膜 x1
3.仙人掌滋潤飽和水感面膜 x1
4.珍珠白皙保濕面膜 x1
5.白樺美皙保濕面膜(復刻版) x1

平時一塊面膜都賣$40左右, 唇蜜$95, 現在咁多野只售HKD170! 入返幾盒過冬都抵.

今次套裝入面除左有品牌既暢銷產品外, 還有一塊特別版 "蜂皇漿精華保濕DX面膜", 即係下圖個塊女王樣Mask, 亦係今日既試用主角!

用開美肌一族既朋友都知道佢既保濕效果一流, d 精華多到可以搽埋手手腳腳, 而這塊"蜂皇漿精華保濕DX面膜" 究竟有咩特別呢? 坦白講我唔識日文又找不到網上資料, 就等我用過後講下同普通版既分別啦~

好! 首先打開塊Mask, 聞到好清香我估係蜂皇漿既味道, 精華當然又係多都瀉, 要快手快腳敷上面, 面膜Size 同埋剪裁都好Fit, 鼻側都可以覆蓋得好好(根據我塊面中等大小來講)
睇左半集"珠光寶戲" 塊Mask都係仲好濕潤, 我又繼續敷多15分鐘先拿走, 剩係面上既精華順手按摩一陣等佢吸收埋, 第一時間梗係照鏡望下有無白左先? 少少啦, 其實應該用明亮黎形容, 摸落明顯比"珍珠白皙保濕"即是粉紅色最多人用個隻更加潤, 如果係油性皮膚可以會唔太中意, 但乾人用就好好了, 用完個樣好像無咁殘, 有返d光澤! 不過對收毛孔就無咩特別作用喇.

簡評就係"蜂皇漿精華保濕DX面膜" 主要係滋潤方面再加強! 極度乾燥, 倦容或是缺乏彈性既肌膚用佢就最適合了, 若果好怕"笠"既朋友, 敷完抹返爽膚水就ok了!

另外就係敷左呢塊Mask, 第2日化妝易左又貼左 :) 算係少少驚喜啦!

沒有留言: