2009年7月7日星期二

マツモトキヨシ 39mm睫毛夾 (製造商Koji)

日本最受我地女生歡迎的"名勝" マツモトキヨシ 藥房 (松本 清)
店中各大廠商的藥品, 化妝品, 雜貨固然係多都唔知點揀,
而佢自己都有推出自己"MK"的商品, 而且數量都非常多架, 大家都日本不妨望望~

今次試用MK出品的睫毛夾.
39MM闊度, 應該適合大部份的亞洲女生的, 我自己用就剛剛好喇 :)


雖然是日本的廠家出品, 但製造地方是台灣喔.
不過日本的QC 以嚴格見稱, 所以質量方面不用擔心的.

另外多謝有朋友提出支睫毛夾點解會刻住"Koji" 而不是"マツモトキヨシ"
我地查出原因了~
各位留意下圖 製造元: 株式會社コージー本鋪

コージー 即係 Koji 也~
如引起大家混淆就真的非常抱歉了...亦感謝大家的提點 :)



長話短說, 以下是試用效果, 大家參考看看吧~

未夾前的睫毛, 前端微曲.


我夾! 這裡看到睫毛夾上是 Koji 的, 不是我貼錯圖喔, 原因上文已有解釋 :)

可以睇到夾的SIZE同我的眼影很配合, 整排的睫毛都可以夾得到~

完成! 彎曲弧度自然.


再黎多個側面, 效果都幾好~

14 則留言:

匿名 說...

你用既果個夾唔係koji既咩?

Cosmetics BB 說...

噫? 係喎點解係koji既呢... 等我返去睇睇先, 我係由MK 個盒到拎出黎架BOR...發生咩事呢!

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Cosmetics BB 說...

袁彌明推介果款那款Curving Eyelash Curler 我未用過所以唔肯定邊隻好d, 只從網上評價睇到夾出黎效果都幾好同埋夾完係"大陽花"咁散開.

其實KOJI的睫毛夾不論平貴都係好用的看網上很多好評), 佢的弧度好fit東方人眼睛, 但購買時要留意長度分別(39mm / 38mm / 33mm....) 呢個就要視乎每個人既眼睛闊度黎決定, 咁就可避免眼尾睫毛夾唔到既情況喇, 希望幫到你買到perfect的睫毛夾啦 :)

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。