2009年7月24日星期五

Wide Long Direction Mascara



連續收到2支好好效果既睫毛液, 一支係Cosmagic 之前介紹過喇,
今次再介紹一支纖長效果又係無得頂既俾大家.

Wide Long Direction Mascara

(呢間製造商我聽都未聽過既叫 " Passion N.Y. division")



又係可以暖水清洗的睫毛液.
防水.防汗.防油, 可以 keep住成日唔走樣.



樽身設計比較平實.



刷頭大小適中, 可以睇到好多纖維係上面, 幫助增長的.

刷左2層睫毛液, 用後我認為 d睫毛最少都長左 1-2 mm, 愈搽得多層就愈長愈濃密,
而且刷出黎都好分明, 睫毛唔會一舊舊.

同埋佢既質地比較輕身, 唔會搽完d睫毛硬哂咁, 自然 d 適合日間或返工用.
(對比之下Cosmagic 就係 晚妝d 同 sexy d既效果)

唯一我覺得唔好既地方係佢隻色唔夠"黑", 好像我 d中意搽深色眼影既女仔, 就覺得用佢對眼唔夠有神喇. 仲有佢沒有捲曲能力, 大家要配備睫毛夾使用~

7 則留言:

Unknown 說...

請問有無 http://www.muraqi.com/img/goods/gmgp-2_a.jpg 這假睫毛丫?

Cosmetics BB 說...

你好, 可以send email 俾我地睇下訂唔訂到 :)
info@cosmeticsbb.com

匿名 說...

hello,

I like your eyeshadow color. what's the brand and color? thanks!

匿名 說...

Hi
Kosa Cosmagic Mascara 有無現貨 or 定呢 ? 幾錢呢?

Liz
somaylai@gmail.com

Cosmetics BB 說...

多謝~
我用左missha 既眼影筆BR色, 我要回家睇下先知咩no. :)

Cosmetics BB 說...

Hi Liz,

店舖尚有少量貨, HKD 118

可以先打電話到你就近分店查詢 :)
銅鑼灣 : 28028728
旺角 : 27820980
葵芳 : 24216200

如果賣哂亦都歡迎訂購,
info@cosmeticsbb.com

匿名 說...

Wide Long Direction Mascara+Kosa Cosmagic Mascara 有無現貨 or 訂呢 ? 幾錢嫁大概?