2009年7月1日星期三

KOSE COSMAGIC Secret Item EXTE Bomber Mascara

可愛的桃紅色mascara!! 官方網頁非常精美 (按這裡)

是Kose 的新出品, 同系列還有眼線筆同埋眉筆, 全套配合使用可以創造出迷人性感既大眼睛!




刷頭是羅旋形的橡膠, 可以全方位搽到每一條眼睫毛, 不會過大或過細既 size, 不易沾污眼皮.
顏色夠哂黑, 搽完之後纖長而且分明, 不會一舊舊咁.
持久不會熊貓眼, 但又可以溫水卸妝,已經係新mascara的必然條件, 呢支當然不例外~

以下是試用照片, 因光線不足所以顏色麻麻地, 但仍可看到增長效果相當唔錯~



4 則留言:

空降老闆娘 說...

好靚呀,d fibre好似都拉得好長wo,係咪瑩之部屋有得bid?但我搵唔到,想知道直購價幾多,仲有,有冇同一系列眼線&眉筆賣?如果有,係幾多錢?會好貴嗎 ?

Cosmetics BB 說...

你好~ 因為呢隻mascara 好新未返得切貨所以拍賣未有,
如果想訂購可以直接email我地~
(呢條line 不會太貴的)

同一系列眼線&眉筆都可以一同訂購的!

info@cosmeticsbb.com

thanks :)

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Cosmetics BB 說...
此留言已被作者移除。