2009年7月2日星期四

補完!! Candy Doll 陶瓷肌礦物碎粉



各位仲記得我6月介紹過的 Candy Doll 陶瓷肌礦物碎粉嗎? (按此)

當時話要用幾日睇下效果再影相俾大家睇睇, 拖左咁耐終於捨得出圖喇.....

下圖是我本人, 相片除了resize同cut左半邊面之外, 完全無執過相的.

絕對算得上是"陶瓷肌"吧?????????

我的底妝用品係:

好朋友UV Cream ----> RMK 粉底霜 -----> Candy Doll 陶瓷肌礦物碎粉

影呢張相個日氣溫32度左右, 超熱, 我一早9點化妝, 外出郊遊途中影的, 可以睇到出左dd面油但個妝仲好靚好 sharp!
(唔中暑真係算好彩..)

俾大家參考下~

10 則留言:

Unknown 說...

how much for this one??

Cosmetics BB 說...

HKD 178.

詳情請看
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1119143449?u=netdreamland88

THANKS~

匿名 說...

呢隻好d 定c 字頭果隻好d?
不過上次去你地既店都唔見有呢隻~

Cosmetics BB 說...

Chacott 既優點是有幾隻色揀, 同埋保濕d, 用左唔會乾面, 份量都多好多, 抵用!

呢隻Candy Doll 就得一隻色, 如果膚色深既可能用唔到,但佢既遮瑕度好d, 同埋控油較勁, 細細盒拎出街都得.

鋪頭有貨的, 或者呢度都有~
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1119143449?u=netdreamland88

匿名 說...

我比較容易流汗..請問宜個會唔會遇到汗水就抹兩抹就冇左?

Cosmetics BB 說...

你好, 等我返去試下佢"扇唔扇"水再覆你呢個問題. 俾d 時間我~~

Cosmetics BB 說...

剛剛試左搽上手背,滴d水再用紙巾抹去, 可惜原來不太防水的... 易流汗或是參加水上活動的朋友可能未必合用喇 :)

匿名 說...

your base make up looks really nice : D
would you mind telling me which RMK foundation you are using? Is it a liquid foundation or make up base?
Thanks so much : )

Cosmetics BB 說...
此留言已被作者移除。
Cosmetics BB 說...

係RMK既Make up base 同 Creamy Foundation :)