2010年1月17日星期日

Chacott 專業唇彩 (731 透明)

我拿到的是#731 透明色. (盒另配)

最好用唇掃上, 效果會比起用手指更加更閃令 :)

佢係一隻完全唔笠既 lipgloss, 不會有膠水feel, 不會風吹時"痴"住d頭髮, 我幾欣賞呢個質地!

比普通 lipgloss 保濕, 感覺仲有d似潤唇膏,
用左唇紋少左, o岩哂乾燥既季節, 或者經常係冷凍房既OL :)


以下

第一張圖係搽左唇膏.
第二張係加埋Chacott lipgloss.



9 則留言:

匿名 說...

我係日本magazine見到有隻叫Eye Venus Glamorous View Essence ,請問你們有嗎 ? 或是可以入到貨 ?

匿名 說...

幾錢一盒?

Cosmetics BB 說...

你好~ Eye Venus Glamorous View Essence 可以訂貨, HKD 298.

THANKS~

匿名 說...

chacott唇彩幾錢一盒?

匿名 說...

請問有無隻控油產品叫 " maxi bon bon "
made in japan 既?

Cosmetics BB 說...

圖中係 refill 黎, HKD 79.
thanks.

匿名 說...

我想問遲d會唔會有msh依隻眼線筆賣?
冇既又可唔可化訂呢?
http://store.shopping.yahoo.co.jp/alpha-gate/4580295030013.html

匿名 說...

你好~如果需要訂 Eye Venus Glamorous View Essence,是否於你們任何一間店舖均可?

Cosmetics BB 說...

你好,
msh 眼線筆, (或其他日本貨訂購)
可直接email給我地,
我地會有專人回覆:)
email:
order@cosmeticsbb.com
-----------------------------------

你好, Eye Venus Glamorous View Essence 可於任何一間店舖落單, 或email:
order@cosmeticsbb.com

謝謝~