2010年1月31日星期日

Cosme.com 限定 BB 肌導入乳 + 深層保濕面膜

試用左一樣, 呀...唔係, 係2樣非常非常好用既面膜, 一定要推薦俾各位!

Barrier Repair 出品, 但只係日本Cosme.com 限定發售!

深層保濕面膜 + BB 肌導入乳 (一套 5次 treatment , HKD 158) 現貨暫未抵港, 歡迎訂購

係日本呢一套產品熱賣中, 評價相當好架~

深層保濕面膜加埋BB 肌導入乳一套使用, 用過之後大家一定會愛上!


睇睇相先!


深層保濕面膜 (一盒五片)

含大量透明質酸既保濕面膜, 保水效果出色, 無色無味,
面膜可以覆蓋雙眼, 剪裁都幾好, 只略嫌鼻位兩側遮蓋唔哂, 但整體問題不大既~


BB 肌導入乳 ( ready to mask) (一盒五支)

同面膜配套使用既導入乳, 每次使用一支, 加強肌膚吸收面膜既保濕成份,
深層導入, 令保濕效果可達肌底.

********************************
用之前, 我建議先抽出兩種產品, 並預備一條毛巾仔.


先搽導入乳, 一支一次, 可以豪邁地搽上面 :)
質地係輕盈乳霜狀, 好易搽開, 唔駛搽到吸收哂咁架, 好像敷mask 咁推開就得.

由於我近日食緊d會令皮膚好乾好乾既藥, 用返用開既護膚品都會有敏感刺痛既情況, 所以開始時有d擔身呢支導入乳會唔會用唔到,

不過, 事實係無問題既 :)

佢係一隻好溫和既 skin care, 同個packing 既BB一樣, 加分!!



(以下相沒有開閃光燈, 好黃添....)

導入乳推開到咁上下就可以啦~






跟住, 因為雙手滿是導入乳會好難撕開面膜的包裝, 所以可以用毛巾仔抹下手先 :)

打開睇下, 係好多透明質酸喎,

呢個時候d導入乳竟然俾我塊面吸收左唔少, 我真的乾到不得了, 快手敷個mask 上去先!


!
取出面膜打開鋪上面, 無香料, 都好, 因為我怕會敏感,
佢其實有d 好像面粉既味, 不過可以算等於無味既.

我總共敷左20分鐘,
途中見塊面膜開始乾少少, 我就將包裝入面的精華倒埋上個而面到, 用盡佢! :p

之後我先用雙手輕按全面等d 成份吸收埋, 再用棉花濕少少水抹面, 除去多餘既精華,
最後搽返少少 lotion 鎖住d水份就搞掂!

保水極好, 唔會敏感, 用完唔會滋潤過頭令人生粒粒, 呢D佢都做得到!

但我覺得佢同我用過既 mask 既最大分別係, 持久力!

如果其他 mask , 可以用一次keep到2日既效果我已覺得幾好喇,

但呢一組BB MASK, 我覺得可以維持多一倍時間!!

簡單舉例, 我呢排 d皮膚極乾, 搽保濕用品時會有刺痛感.

我敷左呢組 mask 一次, 之後起碼有4-5日我搽保濕係無左刺痛感, 無左乾既感覺!

大家明白我的意思嗎?

好耐無用過一隻咁突破既 mask, 估唔到會係呢個牌子到出現 :)

誠意推薦~

7 則留言:

匿名 說...

貨到比錢定要落訂(how much)?!

thank you!~^^

Cosmetics BB 說...

你好,
貨品會陸續抵港, 店內將會有售~

如果想訂定貨, 這套面膜的訂金是HKD70.
可親臨我地任何一間門市查詢,
謝謝~

匿名 說...

幾時會有?thanks!

匿名 說...

你地店既地址起邊呀?

Cosmetics BB 說...

http://www.cosmeticsbb.com/map.php

以上是各店地址 :)

匿名 說...

請問而家係咪可以去你shop 買到啦?
導入乳要唔要用ultra sound 去加強導入效果?

Unknown 說...

請問e家仲有冇貨呀?