2010年1月2日星期六

Chacott 日常使用研發 Creamy Foundation


(新品, 價格待定)

之前提過Chacott for professionals 係主要為左舞台而開發既化妝品, 隨著蜜粉大受歡迎, 而家亦有推出專為日常而研製既 Creamy foundation, 可說係日本第二波超人氣底妝~!

延續舞台底妝持久性, 由早上上妝, 直到放工回家個妝都貼貼服服, 沒有溶妝或變暗沈既煩惱~

超好推開如絲綢質地, 化妝新手都可以輕鬆完成底妝, 用海棉或者直接用手上都得, 專業d既亦可以用掃上, 不過我試用時就係用Shu Uemura 既海棉.

本人覺得佢既保濕效果唔錯, 即使面有少少乾, 上粉底時都唔會卡粉, 亦唔會狂甩皮, 特別推薦乾性皮膚, 但佢亦唔會好焗身, 上左妝都好自然同薄身, 唔會因為搽過量而變左面具~

使用天然色素、不含香料.


有六色選擇,

我試用既係最淺色 #861 , 但我覺得顏色不是超白, 吱出黎仲覺得個色好黃!
但係搽左上面個色又OK喎, 一般偏白人應該都適用.

#861 明亮膚
#862 自然膚
#865 健康膚




最後係試用後照片(無執過相),
睇到膚色平均左Sharp左, 但未至於好遮瑕, 勁黑眼圈好像我咁就要另加遮瑕.
但遮毛孔都幾好, 我鼻上同2 側d毛孔都 cover得唔錯架.

9 則留言:

匿名 說...

呢隻日常用同professional隻creamy foundation分別係咩 ?

Cosmetics BB 說...

呢隻不是HD (高清) , 遮蓋度比HD個隻低, 但個妝感會透薄自然 D.

匿名 說...

想問搽左之後會唔會好"笠" ?? 因為我塊面係油性皮膚

Cosmetics BB 說...

呢隻都唔會笠, 因為佢雖則話係creamy但會薄身d, 透氣d, 用完加薄薄地一層碎粉就更加好d :)

如果本身好油, 建議之前加多一層控油base 打底, 個妝keep得耐好多~

匿名 說...

我想問下係唔係得3色JA...會唔會有深色D GA???同埋幾時會有??THZ

匿名 說...

你好~~~
想問几時會有貨???~~~
價錢大約多少元???~~~
thanks ^o^ ~~~

Cosmetics BB 說...

5色選擇~ 已有得賣, 淘大店最齊貨~

HKD 275

匿名 說...

請問呢個有冇得網上BUY GA??因為我唔係係香港啊..LOL但又好想試下....外國D FOUNDATION同亞洲個D好唔同..LOL
如果可以..點CONTACT你啊..

Cosmetics BB 說...

你好, email 我地就可以~
order@cosmeticsbb.com