2010年1月25日星期一

Shiseido 夜間修護lip balm

呢個星期試左呢一個 "Therapino夜間修護lip balm", 其實都出左好一段時間架喇, 網上評價亦唔覺有過熱烈討論, 究竟好唔好呢?


功能:
含胡麻油, 有機薰衣草油.

修護乾燥, 脫皮既咀唇, 用完第二朝雙唇滋潤飽滿, 亦令唇膏易上色.



細細盒既 lip balm, 無香料, 無怪味, 搽上咀無色的.
因為主打晚上使用, 多數擺係屋企, 用手指搽都可接受.
我最怕出街用呢類一罐的 lip balm, 雙手咁多細菌又唔方便洗手都唔知點搽好....

質地都算適中, 唔會太硬, 上左咀有熱力會更易搽抹, 可能有d朋友覺得佢厚左少少, 但佢作為一個修護既lip balm, 似一個 lip mask 都好合理既. 我自己就覺得都 ok, 係冬天夠哂滋潤喎!

連續用左3晚, 第二日起身個咀既唇紋淡左, 雖然洗完面都係要搽返d 潤唇膏, 但個咀係soft左喎~


同系列仲有日用既支裝潤唇膏~!




3 則留言:

匿名 說...

各幾錢啊?

Cosmetics BB 說...

Shiseido 夜間修護lip balm HKD $68

:)

匿名 說...

請問呢個仲有冇得買??
thank you