2009年4月21日星期二

MA CHERIE 粉紅洗髮系列


Shiseido 其下的 MA CHERIE 護髮系列一直都有不錯的評價, 我本身就超愛她的Hair Fragrance 髮香噴霧, 每天出門前務必噴一噴先走, 清甜的香氣令人心情變靚~
今次來試用她的粉紅色洗髮系列:
極緻亮澤洗髮露 N + 潤髮乳
一倒出洗髮露就有甜甜的花香味, 很Relex~
洗髮露輕易就能洗出豐富的泡沫, 清潔度都好OK, 我早上用了造型用品, 洗一次就乾淨了完全沒有殘留.
而潤髮乳的質地就比較清爽, 開頭還擔心滋潤度不足, 因為我昨天放工突然心血來潮跑去電了髮, 髮質無可避免地蓬鬆乾燥, 但試用後又不覺得毛橾, 髮質好柔軟, 帶光澤, 感覺唔錯!
至於去頭皮方面, 我一向無呢個問題所以試不出來啦, 請見諒 ~!
唯一美中不足就係香氣不太持久, 頭髮乾了之後味道就淡很多, 所以還是要拿出我的髮香噴霧加些香氣 ~ :)