2009年4月26日星期日

Searun 阿婆洗顏粉

包裝甚為醜樣的"阿婆洗面粉", 雖然不是新產品, 但在網上有累積了相當多的好評,
今次就為大家介紹一下~!
又是一個無添加的出品, 不含防腐劑, 界面活性劑, 凝固劑. 給大家一個天然的潔面選擇.
要注意它的使用期, 開封後的3個月要用完, 期間不要沾到水, 以保持最佳品質, 而實際上如果以15g容量計算, 早晚使用的話2星期就可以用完了.
取適量洗顏粉在手心, 加少少水就可以輕易起泡, 但呢個時候佢會發出d 怪味.......証明果然沒有加香料!
用泡輕按面部, 仔細按摩後過水.
洗完之後完全不覺乾燥, 感覺清爽, 但潔力唔錯, 鼻上的黑頭可以睇到少左, 第 2 朝起身面油都無咁多喎~
係網上睇到好多feedback係話用耐左連毛孔都收細左, 我都要努力keep 住用一排先!


官網按此

1 則留言:

匿名 說...

呢個你地銅鑼灣舖頭有無得賣?價錢係幾多?