2008年10月13日星期一

日本花王Curel make-off gel (卸妝啫喱)

近日天氣明顯轉涼, 我的皮膚很容易在冷暖交接期出現敏感情況, 所以除了衣服要換季, 洗面用品也是時候買新的迎接秋天乾燥的天氣.

其實我一向是卸妝油的Fans, 用過好些牌子如Fancl, DHC, Tiss, SKII, Shu Uemura...等等, 不過人總是貪新鮮, 而且早聽聞卸妝油乳化得不夠澈底是黑頭油脂的原由, 所以就想換換其他的卸妝用品.

前排在一些美妝blog看到這支花王Curel make-off gel的資料 , 似乎幾好用, 無香料, 敏感乾燥肌適用, 十分符合我的要求, 用完自己的SKII 卸妝油後就立刻購入一支用用看!



一支130g HK$88 , 都幾大支架~



透明啫喱狀, 推開感覺到水份重, 不會很"洁"難推開.


以下為試用過程:


手背塗上一層粉底, 上面是防水眼線液, 下面是不防水的眼線筆.



擠出些少Gel, 在手背打圈推開, 可以看到連防水眼線都被溶解了,
之後澈底沖水沖乾淨就OK了.

我自己用一大粒車厘子份量就足夠卸乾淨全臉, 仔細打圈按摩鼻翼 T位等位置, 過水就乾淨哂,
之後也不會用洗面膏再洗, 方便過用卸妝油, 因為我一定會洗多次, 否則覺得都係有D油.

用左幾日, SO FAR 沒有以往轉季的敏感問題(痕癢出暗粒...etc),
潔力十分唔錯, 如果你不是用極防水的化妝品, 基本上一次已可以卸得好乾淨,
鼻子上的黑頭好像少左D (不過亦可能是我勤用ghassoul 面膜泥 :p),
保濕效果ok, 用完不會很猛猛緊.

本人應該會繼續使用 :)

以上是我的日本花王Curel make-off gel (卸妝啫喱) 使用心得.

歡迎各位朋友留言交流扮靚心得 :)

沒有留言: