2009年3月10日星期二

日本人氣牛乳石鹸香皂

由日本"牛乳石鹸共進社" 早在1928年開始生產既牛乳石鹸香皂, 係當地可以講係家傳戶曉!
經多年不斷改良, 不被沐浴露取代之餘, 更獲選為mailto:2008@Cosme 最佳身體清潔用品, 証明年輕一代的女孩都相當推薦!

牛奶成份有美白肌膚功效, 長期使用下來, 美白之餘仲可以預防背部暗瘡, 因為佢既潔淨力非常好,
油脂和老舊的角質全部可以輕鬆洗掉! 白滑的肌膚在夏天著吊帶背心就最完美喇!

呢個系列有紅色(赤箱) 藍色 (青箱) 2種, 前著滋潤 creamy , 後者清爽!

我係冷天時小腿會乾燥甩皮, 試用左"紅色" 幾日, 沖完涼沒有搽任何 body lotion, 無甩皮亦唔覺得乾, 但係就比起用沐浴露乾淨好多, d 皮脂唔駛用磨沙都洗走哂!
香味仲好持久, 用完幾舒服架 :)

官網: http://www.cow-soap.co.jp/web/products/bland/akabako-aobako-sekken/

樸實的紅色盒裝~ HKD 25 一大舊!


純白色的香皂, 有濃郁的香氣!


可以看到尺寸不小!

2 則留言:

匿名 說...

請問cwb店有無得買?我見yahoo拍賣無~

Cosmetics BB 說...

CWB 店有貨的, 歡迎來店選購, 謝謝!