2009年3月12日星期四

牛乳石鹸 無添加卸妝油


150ml HKD 88-

版主早兩個星期去左日本搵新貨, 一次過攞左6隻洗面卸妝用品俾我試.....仲好像陸續有來....
我有一日會成為"潔面達人"嗎?

今次介紹一隻不含礦物油, 色素, 香料, 防腐劑...即是無添加的卸妝油俾大家!

有些女孩用卸妝油會容易生暗瘡同敏感, 對卸妝油敬而遠之!

其實原兇就是礦物油喇, 因為礦物油是一種"以油溶油"既物質, 雖然卸妝功能看起來好強, 但佢會阻塞毛孔, 一旦洗唔乾淨或者乳化程序唔夠徹底, 就會導致暗瘡問題.

所以而家好多品牌都會用不含礦物油黎做賣點, 對皮膚真係好d架!

呢支卸妝油就改用植物性油去代替礦物油, 成份天然連敏感皮膚都用得, 唔小心入左眼都無覺得唔舒服, 唔會"那"眼喎.

而佢既卸妝力亦拍得住礦物油, 泵2-3下既份量, 乾手乾面按摩10-15秒左右, 用溫水加以按摩並乳化, 之後過水, 防水睫毛液呀, 厚厚既底妝, 眼影眼線....通通乾淨哂, 用完亦唔會有"油淋淋"既感覺架, 唔洗重複用洗面膏洗多次, 減少左對皮膚既刺激.

另外, 長期使用含礦物油既護膚品會令皮膚變乾燥, 所以用呢類植物性卸妝油相對黎講就有護膚既作用, 特別係對乾性皮膚黎講, 用左就會有明顯分別喇~!

官網: http://www.cow-soap.co.jp

沒有留言: