2009年3月27日星期五

日本ROSETTE 法式洗顏系列之完結篇



Rosette 系列中既最後一樣 - 保濕洗面奶 (180ml HKD 158)

包裝同潔膚水非常相似, 購買時請小心辨認喔 :P

同之前既按摩霜, 潔膚水既成份含有d唔同, 包括天然植物橄欖油、薰衣草精油、蜂王漿萃取以及高麗人參萃取精華等... 招牌的香薰氣味, 對敏感同埋疲倦既皮膚都好有幫助, 保濕方面就會高過按摩霜少少, 特別適合乾性皮膚!

質地是偏"結身"既乳液, 泵2-3下係手, 輕輕按摩面部約30秒, 之後用棉花抹乾淨, 淡妝都可以清除, 佢寫就話不須用水沖洗, 但我覺得起碼都要用濕左爽膚水既棉花抹多次先會清爽, 否則會有D殘餘唔係咁舒服, 可能因我不是乾性皮膚吧?

連續3款潔面用品, 若你不知道如何選擇可參考本人的小總結:

*按摩霜 : 潔力強, 洗面同時按摩兼令面色紅潤, 但使用時間會長一點(約3-5分鐘)

*潔膚水 : 潔力一般, 但兼具化妝水的美肌功能, 懶人最愛! 清爽的使用感很適合混合 - 油性皮膚.

*洗面奶 : 潔力中等, 保濕效果最好, 適合乾性皮膚或冬天使用.

沒有留言: