2009年3月16日星期一

日本花王 Curel Ceramide Care Trial Kit





你有敏感肌的煩惱嗎?


使用不適當的護膚品, 天氣轉變, 乾燥, 衣服毛料等等...都可以是引發敏感肌的原因, 在肌膚不穩定的情況之下, 除了遠離致敏源之外, 還需要改用專為敏感肌而設的護膚品以減輕皮膚不適的情況.

日本花王 Curel 系列, 專門為敏感肌而設, 產品由洗頭水, 沐浴露, 面部保養品, 防曬潤色乳液也有齊, 全面照顧皮膚敏感的人士, 而且男女合用喔.

在日本的藥房一定看得到她們的影縱, 不少女生都當手信買返黎香港, 好用程度可以想像~



今次介紹一套超值體驗20天套裝 (HKD145)

份量十足, 包含:
- Curel Make Off Gel 卸妝o者喱 30g
- Curel Wash 潔面泡 90ml
- Curel Lotion 爽膚水 30ml
- Curel Milk 乳液 30ml

*套裝分2種, 可按自身情況選購 :)
II 號 - 一般保濕效果
III 號 - 加強保濕效果 (乳液會改為保濕 cream 10g)




Curel Make Off Gel 卸妝o者喱, 之前已經介紹過(按這裡), 是系列中的明星產品, 未用過的朋友當然要試下啦! **這是新包裝.


凝露狀的卸妝o者喱, 好推開不會拉扯到幼嫩皮膚! 一般彩妝可完全卸除, 但防水產品不能!


大大支的潔面泡, 無香料, 潔面效果溫和, 用後不會"猛猛緊"!


一吱出黎就是結實的泡沫, 十分方便!

睇雜誌講, 泡沫愈細緻, 洗面按摩時對皮膚的傷害就減到最低了!

(所以大家用洗面膏時一定要耐心打出泡沫喔!)


Curel Lotion 爽膚水, 無色無味, 可軟化角質層, 保濕!
使用時可以不用化妝棉, 直接倒在手心, 輕按面部至吸收, 減少因磨擦引起的刺激.
如果突然敏感痕癢, 可輕拍在敏感位置舒緩一下!


最後一步就係Curel Milk 乳液, 偏水狀的無油保濕乳液, 易推好吸收, 每次只用一粒"黃豆"份量已足夠全臉, 薄薄搽上一層, 不會侷促或者"lup 痴痴", 保濕效果持久!

推開後水感極重, 輕力按摩就吸引哂!


大家有時間可以睇下官網這一篇 how to care 學習一下敏感肌既護理手法, 用起上黎就更有效喇!

有問題歡迎留言, 謝謝!

沒有留言: